Autumn look

Siedząc w babcinym pokoju i popijając herbatę zasiadam do laptopa. To mój pierwszy jesienny zestaw, jakże idealny kolorystycznie!. Właśnie cała rodzina komentuje polski blogowy światek i musiałam przerwać pisanie na blisko pół godziny. A wszystko z powodu występu Jessici Mercedes u Wojewódzkiego. Co to się z tym światem dzieje!

I am sitting at my grandmas home, drinking mint tea and typing on my laptop. This is my first autumn set, with perfectly matching colours! Now my whole family is commenting on polish blogosphere so I had to stop writing for at least half an hour. What is going on with this world







jacket - Romwe.com
skirt - ZARA %%
shirt, bag - vintage
shoes - ALDO
 necklace - H&M

8 komentarze:

Nika pisze...

Torebka jest świetna:)

Retromoderna pisze...

Ale masz uroczą torebeczkę, jest naprawdę niezwykła

Eve Gore pisze...

Kasieńka a skąd rajstopki? Właśnie takich szukam.Cudownie wyglądasz :*

Kazia pisze...

Eve Gore: Kupiłam je tak dawno, że nie mogę sobie przypomnieć :(, mam je od kilku lat już. A przez taką 'dziurawą strukturę' jak się podziurawią mogę je zszywać i nie widać.

Ourdestination pisze...

genilanie!

szaroscgwiazd pisze...

podoba mi się (bardzo) połączenie kurtki i rajstop! ;)

CONFASSION pisze...

Rajstopy są mistrzowskie! Muszę je mieć!

Handbags for Less pisze...

Lovin those tights. Hot look.
http://www.handbagmadness.com

Followers