Open happiness

Dzisiaj jestem chodzącą reklamą coca-coli. Już od dłuższego czasu miałam ochotę kupić część garderoby z nadrukowanym słynnym logo. Co prawda w mojej wyboraźni kształtowała się głównie wizja dużej czerwonej bluzy, ale top również mnie zadowala. Nie będę ukrywać, że jestem wielką fanką tego napoju gazowanego, w końcu dzielimy się radością ;)

ENG: Today I am the living advertisement of coca-cola. Since a long time right now I have felt the need to have a piece of clothing with this famous logo. However, I always had have in mind a big red sweatshirt but this top is playing its role. I must tell you that i'm a huge fan of this baverage, after all coca-cola brings happiness ;)).
















I was wearing:
 shoes - Converse %%
skirt - H&M
top - Romwe.com
baseball jacket - Stradivarius
belt- River Island
necklace - Forever21
bag - vintage


11 komentarze:

Paulina Rutkowska pisze...

uwielbiam<3

Natalia Dubiel pisze...

świetna koszulka!

Cátia pisze...

LOVE it :)

http://behindcatiseyes.blogspot.pt/

Anonimowy pisze...

Love the coca cola top!! Great outfit and love your blog <3 Did you maybe want to follow each other? If so just let us know :) xx

www.junkjournal100.blogspot.co.uk

Carla Cee pisze...

perfect look <3

Carla Cee

Lady Riina pisze...

Ojej, jak ładnie :)

Gosia pisze...

Koszulka rewelacja

szaroscgwiazd pisze...

połączenie bluzy, spódniczki i trampek boskie! A bluzeczka idealnie ożywiła całość ;d

Unknown pisze...

Wyglądasz genialnie!

rousse-inspirations.blogspot.com

CONFASSION pisze...

Jestem totalnie na TAK! <3

Rykoszetka o życiu w mieście pisze...

Fajnie zestawiona ta bluzka :)

Followers