The departure // Romwe Giveaway results

Przepraszam za te wszystkie lakoniczne posty, ale wierzcie lub nie sesja, wyjazd na work and travel oraz erasmusa dają mi w kość. Ostatni tydzień spędziłam na pożegnaniach ze znajomymi i muszę powiedzieć, że nie spodziewałam się po sobie, że tak trudno będzie mi wyjechać. Po prostu dotarło do mnie, że z niektórymi osobami zobaczę się dopiero za 9 miesięcy, a z niektórymi niestety widziałam się najprawdopodobniej ostatni raz w życiu. Jest to najdłuższy wyjazd na jaki kiedykolwiek się zdecydowałam no i co najważniejsze, nie wybieram się w miejsca gdzie łatwo dotrzeć do Polski tanimi liniami lotniczymi. Ciągle mam nadzieję, że będę w stanie prowadzić dalej bloga, bo jest to dla mnie nie lada przyjemność i nie chciałabym z wami również się rozstawać :)). W piątek samolot, trzymajcie kciuki!


ENG: I'm sorry for all those short posts I have written recently, but believe or not exam session, work and travel and erasmus programs are killing me. The last week was full of good-bays and I must admit that it's really hard to leave that way. It finally occurred to me that there are some people that I won't see for the next 9 months and some others I won't meet anymore in my life. It's the longest trip in my short life experience and what is more important there won't be any cheap flights to Poland. I still believe that I won't have to stop blogging, because it's a big pleasure for me and I don't want to say good-bay to you too.  My flight is at Friday, fingers crossed!




Przepraszam, że tak mało zdjęć


I'm sorry for only 2 pics.


dress - Sheinside
shoes - deezee.pl
necklace - Romwe.com
belt - Porfois
bracelet - H&M




aaa zdaję sobie sprawę, że minął prawie miesiąć od tego giveaway'a, kompletnie zapomniałam!


Zwycięzca to:


a_nusia93@buziaczek.pl


Gratuluję :))

15 komentarze:

Unknown pisze...

following.

follow me back :p

DIYblog3 pisze...

fantastycznie wygladaszm :)

Unknown pisze...

cudowna sukienka. pachnie wakacjami :)

PW pisze...

Życzę wytrwałości! Ja właśnie kończę studia i też wyprowadzam się za ocean, ale na stałe.. zobaczymy jak to zniosę .. A sukienka słodka.

Miss Weg pisze...

ślicznie wyglądasz!

Marmalade pisze...

i have this dress too, i love it, so pretty :)

mel x
http://www.mediamarmalade.com/

Agata pisze...

Powodzenia - to na pewno świetna przygoda!

Mei めい pisze...

nice dress !

http://japobsganbare.blogspot.com/

szaroscgwiazd pisze...

ale ta sukienka jest genialna ;o

Unknown pisze...

i love your style! new follower, have a great one!

maddelein pisze...

Cudowna sukienka, ale twoją najpiękniejszą ozdobą jest przede wszystkim nieskazitelna figura. ;)

Mam małą prośbę - może zerknęłabyś krytycznym okiem na moją pierwszą stylizację? stylemadd.blogspot.com istnieje dopiero kilka dni, więc uważam, że pomogłyby mi rady osób, które już dobrze radzą sobie w blogowaniu.

Pozdrawiam, Maddelein.

molly pisze...

I love this color! Such a unique dress with the short in the front long in the back. Come visit my blog at http://rediculousredhead.blogspot.com

utkaaa pisze...

świetny naszyjnik :)
Pozdrawiam Julka :)

mal pisze...

Powodzenia w Stanach, mam nadzieję, że dasz sobie radę :) I pewnie nie ja jedna też liczę, że nie rzucisz bloga - co więcej, może pojawią się jakieś posty 'podróżnicze'? Byłoby super ^^

Domi. pisze...

przeglądając twoje stylizacje stwierdzam ze bardzo podoba mi się twój styl :P

Followers