Crazy working

Jestem w Stanach już od 6 dni, szczerze mówiąc dalsze prowadzenie bloga będzie wymagało ode mnie nie lada wysiłku. Pracuję od 9 do 12 godzin dziennie i mam tylko jeden dzień wolnego. Z pracy jestem zadowolona, raczej się nie przemęczam, a szczerze mówiąc im więcej tym lepiej ;p. Ale ciężko będzie zgrać się ze znajomymi, żeby wyciągnąć kogoś na zdjęcia, skoro wszyscy mamy wolne innego dnia. Jestem bardzo zaskoczona jakimi patriotami są amerykanie, w parku rozrywki w którym pracuję codziennie o 9 rano leci hymn Stanów Zjedonoczonych i wtedy cokolwiek w tym momencie robimy musimy przestać, (wyjść z budynku) stanąć na baczność i skierować twarz w stronę  flagi haha. 

ENG:I've been in United States for 5 days now, and running the blog here is going to be crazy. I'm working 9/12 hours a day with only one day off. I actually like my job, I'm not getting really exhausted though and for me more the better ;p.  But it's going to be hard to find some time with my friends for the pictures cause everybody have their day off at different day. 














skirt - Bershka
necklace, studded top, tights, bracelets, shoes, hair band  - H&M
collar - Pull & Bear
ring - Romwe.com
fake leather - ZARA


26 komentarze:

niema pisze...

ślicznieL:D

Magda pisze...

bardzo fajna spódniczka i kurtka :)

Agnieszka Korzeniewska pisze...

ciekawe doswiadczenie! Slicznie wygladasz!

Agata pisze...

piękne dodatki :)
jesteś dla mnie jedną z najbardziej charakterystycznych blogerek - wszystkie Twoje stylizacje są w pewien sposób do siebie podobne - oddają Twój styl :) (znaki charakterystyczne: czerń i biel, wzory, kołnierzyki i krótkie spódniczki)

Ejbii pisze...

kołnierzyk i bluzka ekstra! ;)

the sisberry blog pisze...

Ale Ci zazdroszczę, że jesteś w USA, to moje marzenie! ;)
Masz idealną tą tiulową spódniczkę :)

Z pisze...

Love this! :)

GIVEAWAY
strayalley.blogspot.sk

likesisterss pisze...

cudowna spódnica i rajstopy <3

Anonimowy pisze...

ślicznie wyglądasz:)

PW pisze...

no to życzę powodzenia.. moja przygoda zacznie się już w październiku:) a szczerze, ja zawsze wolę więcej pracy niż mniej;)

Fashionliars pisze...

Lubię zestawy w takich prostych kolorach ! :) Podobają mi się złote dodatki i to, że dobrałaś rajstopy ze wzorem

Unknown pisze...

w jakim konkretnie mieście jesteś? ściskam i życzę wytrwałości!

magnes pisze...

super zestawiłaś koszulkę z kołnierzykiem :D

by ola pisze...

bardzo fajnie wyglądasz :)

szaroscgwiazd pisze...

znów wyglądasz perfekcyjnie! ;)

Unknown pisze...

I am absolutely loving this outfit! and the accessories are just awesome

Diane pisze...

Wyglądasz niesamowicie. Właśnie po zobaczeniu tego zestawu stwierdziłam, że muszę zrobić porządki w garderobie i zaopatrzyć się w takie rzeczy, które widać u Ciebie. :) Zobaczymy co z tego wyjdzie... ^^

Zapraszam do siebie:
www.diane-fashion.blogspot.com

Różowa Szminka pisze...

super bluzeczka

pepa pisze...

Awesome look and great blog dear:D

http://therubberdoll.com/

Sandra pisze...

bardzo fajny zestawik :3

Unknown pisze...

genialnie<3

Zapraszam do mnie:)
http://themalestreet.blogspot.com

Unknown pisze...

Świetna stylizacja i piękne dodatki:) Zakochałam się w kołnierzyku, jest fantastyczny:)

tse parfait pisze...

looove everything about your outfit <3

http://www.tseparfait.com/

Amira Rasool pisze...

love the gold details your accessories add
this look is so chic, you have great style :)

www.bobbieaustinscloset.com

Choi Olga pisze...

amazing black and white combo! especially love the collar~!
You are so beautiful~! ❤

Olga
http://www.myblondegal.com/
Summer giveaway

Oderwistka pisze...

Przepięknie wyglądasz. Świetny zestaw!

Followers