Untitled

ENG:
-I like dresses the most
- and I like dinosaurs 


That's how talking with my 6 year old cousin look like. And I'm writing about that cause I decided to have a little break for my usual girlish (cause this boyish are better, aren't day?) outfits and show you sth a little bit harder. Yes, little Alice would be definitely  proud of me. 

-Ja najbardziej lubię sukienki
-a ja dinozaury

Tak mniej więcej wygląda rozmowa z moją 6 letnią kuzynką, a piszę o tym dlatego, bo postanowiłam na chwilę oderwać się od dziewczyńskich (bo przecież te chłopczyńskie są najlepsze!) stylizacji i pokazać wam coś cięższego. O tak, mała Alicja byłaby ze mnie dumna.






Shoes - Asos.com %%
skirt, belt - River Island
necklace - New Yorker %%
purse- vintage
bracelet - H&M kids
shirt - no name

'Wszystkie buty masz brzydkie, przepraszam :('

30 komentarze:

Kasiul ' a pisze...

Ślicznie ;D

Domi pisze...

Ślicznie wyglądasz :)

Klaudia pisze...

Świetny zestaw :)

szaroscgwiazd pisze...

buty i spódniczka, ach, ach, ach - wszystko BOSKO połączone! ;)

Eve-r-green pisze...

A mi się właśnie butki podobają :-)

shortly perfect pisze...

spódniczka wymiata ;P

Anonimowy pisze...

Piękna spódnica. Buty tez fajne :)))

No Life Till Leather pisze...

ale spódniczkę to bym Ci ukradła :)

Modaitakietam pisze...

NO pięknie, dołączam do grona fanek spódnicy :)

utkaaa pisze...

uwielbiam tę spódniczkę :D
zapraszam do mnie :)

Kolorowa dusza pisze...

normalnie kocham cię dziewczyno <3 uwielbiam twoje stroje!

ordinarybuttasteful pisze...

ładna spódnica:)

Alex pisze...

fajna spódniczka :)

the sisberry blog pisze...

Tak mi się podoba twoja stylizacja, że aż zapisałam sobie jej zdjęcie na dysku :) Wszystko ze sobą pasuje. Swietna spodnica i GENIALNE buty.

Bobs. pisze...

spódnica czad, buty też.

Xxxxxx03 pisze...

Gorgeous outfit! Love your skirt and your boots! xxx

free-style-fs.blogspot.com

Xxxxxx03 pisze...

Gorgeous outfit! Love your skirt and your boots! xxx

free-style-fs.blogspot.com

Xxxxxx03 pisze...

Gorgeous outfit! Love your skirt and your boots! xxx

free-style-fs.blogspot.com

Kazia pisze...

the sisberry blog: dziekuje! Milo mi to slyszec :))

I dziekuje wszystkim <3

Maddy pisze...

Super :) świetna spódnica!

c-yaya pisze...

koturny i spódnica to die forrrrrrrrrr!

Mischel double W pisze...

i love every each detail in this look! very lovely dear ;)

riennahera pisze...

Bo dinozaury rządzą.
Dobrze, że nie masz długich potarganych włosów, wyglądałyby idealnie z tym zestawem i musiałabym się w Tobie zakochać.

Kazia pisze...

riennahera: Masz rację, że dinozaury rządzą! A włosy zapuszczam, już niedługo ;p!

Vilette pisze...

Świetnie! Spódnica jest fantastyczna!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

AleksandraNajda.com pisze...

ta spódniczka jest wspaniała!

Martaaa pisze...

zazdroszczę butów i spódniczki ;D
obserwujemy.?

Sandra pisze...

cudna torebka <3
xx

www.sasanja.blogspot.com

Romwe Online pisze...

amazing eyes, so impressive without words. .the vibe is absolutely amazing......:D
love that skirt,attractive
romwe streetfashion online

ladyfashion94 pisze...

Co Ty mówisz ! Buty są świetne :) i doskonale je połączyłaś z tą stylizacją :)

pozdrawiam.

Followers