Paris is burning

ENG: Right at the beginning I need to warn you that the whole post will be one big digression. As I wrote before I am a big fun of books, which is even more frustrating for my friends, cause despite doing something lucrative with them I sometimes prefer to read. Ever since I was an opponent to audiobooks. The main reason of that is that the recording is too long for me and I mostly devour books. But audiobooks have become the best solution for me during travelling by car due to my travel sickness. And it can be a good way to improve my language skills when I chose an english version. 
I don't know either how to understand my weakness for sagas, the more volumes the better (probably that's why I love tv series so much!).

Już na wstępie zdaję sobie sprawę, że ten post będzie wielką dygresją. Tak jak pisałam wcześniej jestem wielką miłośniczką książek, co przede wszystkim frustruje moich znajomych, gdy odrzucam propozycję zrobienia czegoś lukratywnego dla tej drobnej przyjemności czytania. Do tej pory byłam jednak przeciwna tak zwanym audiobook'om. Przede wszystkim dlatego, że nagranie z reguły trwa zbyt długo, a ja wręcz 'pożeram' kolejne strony. Audiobooki okazały się jednak doskonałym rozwiązaniem w podróży, jako że nie do końca jestem w stanie czytać książkę w samochodzie z powodu choroby lokomocyjnej. A i jest to ciekawa forma nauki angielskiego, jeżeli zdecydujemy się na nagranie w tym właśnie języku. 
Nie wiem również jak nazwać swoją przypadłość do tak zwanych 'tasiemców' im cykl ma więcej tomów, tym lepiej! Potrafię wtedy 'zniknąć' na całe tygodnie (to pewnie dlatego kocham również seriale ;p)






Zawsze gdy się kręce do zdjęcia, jestem cała powykręcana. a i tak uwierzcie, że to najlepsze zdjęcie na pozostałych wyglądam jeszcze bardziej jak kaczka ;p.

ps: Jeżeli zaplanowaliście sobie zakup czegoś w River Island i posiadacie legitymację studencką, teraz może być najlepszy moment na zakupy. Sklep oferuje aktualnie 20% rabat dla studentów, niestety nie jest to permanenta promocja.

Shoes - New Look %%
tights - Primark
dress - asos buy at Romwe.com
necklace, cuff - H&M
bag - vintage



23 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cudnie wyglądasz! Wszystko super dobrane, świetne rajstopy! <3

Anonimowy pisze...

uroczo

zapraszam do mnie

Mirella pisze...

Świetne kolory:)wszystko dopasowane i w sam raz. mnie się bardzo podoba!

Eve-r-green pisze...

Fajne rajstopki, ale tu akurat nie za bardzo pasują mi do całości.

stygmatyk pisze...

piękne mokasyny ;)

Pozdrawiam

szaroscgwiazd pisze...

też mam taki prosty zegarek wiszący! Piękna sukienka i rajstopki, zachwycona jestem :)

Kolorowa dusza pisze...

cudna sukienka :)

jagodalisicka pisze...

Cudowna stylizacja, prosta, a jednak zachwycająca... Wirująca sukienka w jesiennym kolorze i mokasyny - więcej do szczęścia nie trzeba :)

Diane pisze...

Kolor Twojej sukienki jest zdecydowanie moim MUST HAVE na jesień, już się powoli zaopatrzam w ubrania i dodatki w kolorku musztardowym! :)

Klaudia pisze...

śliczna sukienka :)

Quila pisze...

Cudowna sukienka a jej kolor... mm :)
Pięknie wyglądasz :)

shortly perfect pisze...

cudowna sukienka ;)

agg pisze...

śliczna sukienka! do audiobooków pewnie się przekonam gdy będę częściej jeździć jako kierowca a nie pasażer bo też wolę normalne, papierowe wydania:)

k8 pisze...

Jestem zakochana w całej stylizacji :) Też dużo czytam, aktualnie "Kapuściński: nie ogarniam świata" - rewelacja.

Xxxxxx03 pisze...

Beautiful outfit! Your dress and your tights are amazing! xxx

free-style-fs.blogspot.com

Xxxxxx03 pisze...

Beautiful outfit! Your dress and your tights are amazing! xxx

free-style-fs.blogspot.com

utkaaa pisze...

świetny zestaw :) sukienka genialna buty cudowne muszę sobie takie sprawić
zapraszam do mnie :)

Sandra pisze...

boskie mokasyny <3
xx

www.sasanja.blogspot.com

Różowa Szminka pisze...

Kocham ażurowe rajstopy. Śliczna sukienka.

Anonimowy pisze...

Przemegaboskieświetne rajstopy<333 Kolor sukienki wymiata :)
Pozdrawiam,
http://rozmiar-xxl.blogspot.com

AleksandraNajda.com pisze...

piękna jest ta sukienka, widziałam dziewczynę w takiej w metrze.

6roove pisze...

bardzo podobają mi się buty, fajowe są :)

Romwe Online pisze...

Your dress draws my eyes instantly for its boldness in very bright colors. These dreamlike colors remarkably satisfy my eyes ....
romwe dress suits you very much...you look so nice...
romwe streetfashion blog, pay a visit? kisses

Followers