Out of my mind

ENG: This outfit I had in mind for almost half a year. I bought this cut top few months ago but I still hadn't got jeans shorts. Despite the fact I searched them in second hands for a long long time I couldn't find the ones that would have suited me. So I'm glad that I can show you that outfit now. Despite the fact of several month delay I'm satisfied. The only thing I had to do was to cut the shorts well. 


Ten outfit miałam już w głowie od przeszło pół roku. Zakupiłam ścięty top w H&M dobrych kilka miesięcy temu, ale wciąż brakowało mi jeansowych szortów. Mimo, że odwiedzałam lumpeksy bardzo często nigdy nie mogłam znaleźć odpowieniego kroju. Cieszę się zatem, że nareszcie udało mi się skomponować całość i mimo, że minęło parę dobrych miesięcy, jestem usatysfakcjonowana. Wystarczyło parę dobrych cięć nożyczkami :)!







shorts - vintage + DIY
belt - vintage
cut tee, bracelet - H&M
bag, glasses - River Island
shoes - Akira buy in 17Gortz Stores

BTW: Dziwna jest ta grzywka ;p

This fringe is strange 


21 komentarze:

Szafa Madziary pisze...

http://www.shophallelu.com/blog/ znalazłam twoje foty na blogu mojej ukochanej firmyyy:))))))))))))

Kazia pisze...

Szafa Madziary: Dziękuję, że dałaś znać :))!

Pełna Szafa pisze...

świetna koszulka :D

Pełna Szafa pisze...

świetna koszulka :)

Anonimowy pisze...

ekstra look!

MechanicalGirl pisze...

lenonki<3


http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

Glam Paula pisze...

Doskonale znam to uczucie. Wizja zestawu i brakujący element. CAłość wygląda całkiem sympatycznie ;)

http://glampaula.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

fajny set.
koszulka genialna.
pozdrawiam

Sandra pisze...

wyglądasz rewelacyjnie! :)
xx

www.sasanja.blogspot.com

Sandy Label pisze...

baaaaaaardzo fajne szorty! gratuluje łupu

made-vogue pisze...

podobają mi się te szorty i buty :)

Vilette pisze...

Jak rasowa, rockowa dziewczyna = ) Rewelacyjne buty!


http://archiveofmystyle.blogspot.com

Bella's Style pisze...

Świetna koszulka i okulary! :)

Anonimowy pisze...

Cool shirt.

black rose pisze...

ładnie :):)

Anonimowy pisze...

Zamordowałaś swoje stare dżinsy? ;)

Kazia pisze...

Milena: Aj nie, udało mi się w końcu znaleźć w lumpie i wtedy ciachnęłam :DD

Anonimowy pisze...

po raz pierwszy od dawna zupełnie inaczej, ale dobrze!

Anonimowy pisze...

Świetny zestaw! Mam takie pytanie odnośnie zakupów na zagranicznych stronach internetowych i byłabym wdzięczna za pomoc. Mianowicie chciałabym wiedzieć jak to jest z płatnościami jeżeli nie mam konta walutowego tylko złotówkowe to mogę wtedy płacić np. paypalem i wszystko samo się przelicza na dolary? Z góry dziękuję za odp;p

Kazia pisze...

anonimowy: tak wlasnie pay pal sam przelicza ile to bedzie na zlotowki :). W gruncie rzeczy to bardzo prosta procedura

doublehope pisze...

Świetne zdjęcia, przyjemnie się wszystko ogląda i czyta. :) My dopiero zaczynamy, ale zapraszamy na naszego bloga:
http://double-hope.blogspot.com

Followers