Starry Eyed

ENG:It's terrible to be ill, especially in the Summer. But the weather was terrible anyway. At all, I feel powerless. I planned to add a post about Warsaw Fashion Street but I couldn't focus on anything. At all, I can't show you much cause of dead battery (shit happens ;p). To summarize I've got a chance to walk on the catwalk, which seemed to be more scary then it was in reality. But as a shy person I consider it as a big challenge. During this season I managed to shop on sales - the internet ones. And who would think that a year ago I claimed that I can't shop online! I bought the most wonderful ring in my career, its look is amazing but the comfort of wearing is terrible, but beauty hurts!  


Nikomu nie życzę grypy żołądkowej, w szczególności latem. Dobrze, że chociaż pogoda była nie najlepsza. W każdym razie czuję się wymęczona i pozbawiona witalności. Planowałam dodać post o Warsaw Fashion Street, ale nie byłam w stanie się nad niczym skupić. W gruncie rzeczy i tak nie wiele mogę wam pokazać, bo pierwszego dnia rozładowała się bateria w aparacie \(takie rzeczy się zdarzają :)). Przechodząc do meritum: miałam okazję przejść się po wybiegu, co okazało się nie tak straszne jak przewidywałam, bo jako z natury nieśmiała i bojąca się nowych ludzi osoba wyobrażałam to sobie znacznie gorzej niż było w rzeczywistości. W tym sezonie udało mi się wykorzystać wyprzedaże - tym razem internetowe. I kto by pomyślał, że jeszcze rok temu twierdziłam, ze nie jestem fanką zakupów online ;p. Dorwałam najpiękniejszy pierścionek i choć jego wygląd powala mnie na kolana, wygoda pozostawia wiele do życzenia, but beauty hurts!





                                Czy możecie uwierzyć, że kosztowała mnie 10 zł, jest piękna!





Bag - Vintage
Shoes - deezee.pl %
Dress - Reverse Asos.com %
Ring -  Asos.com %
Necklace - naszyjnikimie.pl
I teraz trochę Warsaw Fashion Street ;p

ENG: And now a little bit Warsaw Fashion Street.


To jest Natalia Lesz, musicie mi uwierzyć na słowo ;)

To pewnie jakaś gwiazda, bo tylko one szły w końcu z psami ;>


 Moje jedyne zdjęcie z pokazów, bo pod catwalkiem głupio mi było wyciągnąć telefon i robić zdjęcia ;D


Nie wiem dlaczego to wrzucam, ale lubię bańki. A wy?


Koniec najbardziej żałosnej fotorelacji z Warsaw Fashion Street.

ENG: It was the lamest  photo review ever!





Dziękuję za to ostatnie zdjęcie trufflefever
Parę osób robiło mi zdjęcia poza pokazem, ale mi nie udało się znaleźć nic więcej ;p.

31 komentarze:

Nataliiet pisze...

świetne stylizacje :)

Dominicris pisze...

Świetna stylizacja ;**
www.polishstylish.blogspot.com

Candice pisze...

Sliczna sukienka! No i torebka tez... i to za takie pieniadze! <3

Foxy Lejdi pisze...

śliczna sukienka;)

Aquamarine pisze...

Piękna sukienka!

Paige Rhianne pisze...

I love the photos, and well done for walking down the catwalk im a shy person too :) Your dress is beautiful and that ring? Gorgeous!

http://www.gingerrsnap.blogspot.com/

paaula. pisze...

świetna stylizacja!:)
przepięknee buty i te pierścioonki!<3

pozdrawiam,
www.a-paaulaa.blogspot.com

Xxxxxx03 pisze...

Gorgeous outfit! Your dress and your shoes are beautiful! xxx

eloisedephotography.blogspot.com

JustineK pisze...

Wow! Sukienka i torebka. Wspaniale wyglądasz!!!

PW pisze...

ciekawy zestaw, wszystko bardzo mi się podoba:) gratuluję pokazu na wfs:)

karxlina pisze...

Torebka i sukienka równie piękne :)

Anonimowy pisze...

a very nice dress

3lin

Anonimowy pisze...

Oooł, znam skądś ta sukienkę, byłaś dzisiaj w niej na Strzeszynie greckim ? ;D

Miss Chloe pisze...

great blog, I love your purse!, Any idea who made it?

NeuroticDelirium.com

Agata pisze...

sukienka rewelacyjna:)

zapraszam do mnie:)

Madeline pisze...

Przepiękna sukienka i dodatki :) Sama się na nią przymierzałam.
Pozdrawiam

Magda. pisze...

wow! torebka jest genialna ;)

Kazia pisze...

Little Miss: I have no idea, there's no label in it :(

anonimowy: Tak z domu po bułki szłam ;p

Vilette pisze...

Wow! Świetny zestaw! Sukienka, torebka i pierścionek ekstra!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Eve-r-green pisze...

Świetna ta sukienka!!!I torebka wymiata.

Kasiulcowa pisze...

10zł?? Łoooo jejku, gratuluję! :)

Miley pisze...

Ale masz nogi!
Sukienka wyjątkowa :)

Dominika pisze...

Świetne buty.

Pozdrawiam,
dominique-f.blogspot.com

Ann. pisze...

buty! <3 mega:)

outofmyheadit'sfashion pisze...

piękna sukienka :)
a te 10 złoty nie mogło być lepiej zainwestowane niż w tę własnie torebkę :)
pozdrawiamy
zapraszamy!
http://outofmyheaditsfashion.blogspot.com/

san-uhaaa pisze...

wyglądasz genialnie :)

mal pisze...

Pierścionek jest cudny, torebka też - 10zł? *zazdrosna* ;)

TearDrop pisze...

fajnie wyglądasz w tej sukience;)
szkoda, że niektóre zdjęcia trochę nie wyraźne, a bańka kapitalna
Pozdrawiam M.

AleksandraNajda.com pisze...

Torebka i buty są najpiękniejsze na świecie!

wantataste pisze...

10 zł?! Też chcę taką ;D
Całość idealna moim zdaniem :)

Romwe Online pisze...

Wow you have a very special and not so ordinary look. I love your bone structure. I adore your outfit. I love the combination you are one of the most stylish bloggers i have seen

Followers